Cea mai bună strategie de PR pentru a relansa Nokia

Dacă nu vă pasă prea mult de telefoane, aflați acum că HMD, o companie finlandeză ce deține drepturile de folosire pentru brandul Nokia, tocmai a anunțat la MWC relansarea Nokia 3310, un telefon simplu, similar ca design cu cel lansat inițial în 2000, și cu o durată la fel de mare a bateriei, la un preț de 49 de euro. Ce mi se pare genial nu e faptul că l-au relansat, ci toată publicitatea obținută în urma mișcării de PR făcute.

Au apărut deja fanii care zic că vor cumpăra noul telefon, au apărut criticii care zic că nu merită nici măcar cei 49 de euro. Dar sincer, după toată publicitatea de care au beneficiat în urma anunțului, nici măcar nu mai contează dacă telefonul va fi un eșec.

Zilele astea a fost prima dată când toată social media și site-urile de specialitate au discutat mai mult despre brandul Nokia decât despre Samsung, Apple, HTC, LG sau Huawei. Da, majoritatea discuțiilor au fost în jurul 3310, dar multe dintre știri au menționat și faptul că au lansat și 3 telefoane Nokia cu Android, 3, 5 și 6, la prețuri mai mult decât decente pentru specificațiile oferite.

Deja văd discuția când pregăteau strategia de promovare:
Șefu, avem o problemă, nimănui nu îi mai pasă de Nokia acum, am avut telefoane bune acum o mie de ani, dar lumea s-a schimbat, toți visează Android, iPhone și Samsung.
Ok, cum ar fi dacă am relansa cel mai bun și ieftin telefon Nokia din toate timpurile?
Nu e o idee rea, primim o grămadă de publicitate, chiar dacă nu se va vinde tot ne-am scos.
Bun, așa facem!

Genial, vă zic eu.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

3 Comentarii

  1. Încă mai am telefonul Nokia 3310, nu ştiu, însă, dacă mai funcționează. Pur şi simplu nu m-am putut despărți de el.

    Cu el am avansat în carieră şi am încheiat deal-uri frumoase (cu unii clienți, doar prin SMS).

    L-am şi chinuit – cu cafea şi trânte ocazionale, cauzate de grabă.

    Good memories, welcome back, Nokia 3310 reloaded! 🙂

    (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *