In ultimele luni nu am mancat de multe ori pizza, dar cand am mancat am comandat ori de la Alila ori de la Mamma Mia. Mamma Mia e ok, imi placea mai ales in perioada in care mancam chiar la ei si aveau multe condimente pe care le puteai pune pe pizza (ierburi aromate, din astea).
Alila imi place pentru ca au introdus cu ceva timp in urma pizza cu aluat pufos si pentru ca pizza pare a fi mereu facuta cu ingrediente proaspete. Ultima data am comandat acum 2 saptamani si mi-am facut cont pe site pentru comanda, ca sa folosesc si eu tehnologiile moderne. Pizza a fost ok, a venit intr-o ora, asa cum spuneau si pe site.
Am facut introducerea asta pentru a clarifica ca pizza mi se pare in regula, cel putin dupa standardele mele. Cand vine vorba insa de abordarea clientilor lucrurile sunt dezastruoase. Azi dimineata am primit un email de la ei prin care ma rugau sa completez un chestionar online:
Vă rugăm să ne acordaţi câteva minute pentru a completa acest formular online privind gradul dvs. de satisfacţie vis-a-vis de serviciile online oferite de Restaurantul Pizzerie „Alila” Iaşi.
Completând acest formular puteţi câştiga un voucher în valoare de 300 de RON la „Alila”.
Nu m-am grabit sa il completez, dar sunt sigur ca printre cei 402 destinatari ai emailului cu sondajului sunt destui care vor fi motivati de voucherul de 300 lei. De unde stiu ca a fost trimis emailul la 400 de persoane? Simplu, pentru ca desteptii de la Alila au inclus toate cele 402 adrese de email in campul TO, pentru ca oricine a primit emailul sa foloseasca adresele de email in scopuri proprii. Deja ma astept la un val de spam pe adresa mea de email. Exact chestia pe care o scriam anul trecut pe blog, lumea nu stie cum se trimite un email unui grup de persoane.

Stiu, se mai intampla, dar totusi, nu se poate sa te joci asa cu datele clientilor, ca deh, vorba aia, sunt confidentiale.
A da, cu ocazia asta Alila a iesit de pe lista mea de pizzerii preferate, si sunt sigur ca nu sunt singurul. Cum ar fi daca toti cei 402 clienti ar renunta sa mai cumpere pizza de la ei?




RT @mariussescu: Pizzeria Alila ofera tuturor adresele de email ale clientilor https://www.mariussescu.ro/2011/02/cum-sa…
vreau si eu baza de date de la Alila. promit sa folosesc un program de newslettere sau in cel mai rau caz sa pun la BCC
Trimite-mi 2 sortimente de pizza si e a ta :d.
[…] This post was mentioned on Twitter by Marius Sescu, Taradaciuc Alexandru. Taradaciuc Alexandru said: RT @mariussescu: Pizzeria Alila ofera tuturor adresele de email ale clientilor http://ow.ly/41Pc4 […]
unul din putinele avantaje ale renuntarii la produse tip fast food 😛
Nu-s singurii și nici singurul tip de business care fac gafa asta.
Voi sitti ca este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Nu de alta dar toate companiile care lucreaza cu date personale sunt obligate sa se inregistreze si sa depuna un protocol de lucru cu datele persoanale.
Intr-adevar, o forma de mesaj care contibuie la propagarea spam-ului.
O sa mai treaca mult pana ce companiile care vor fi asociate cu SPAM-ul vor pierde din reputatie (vezi USA).
cre ca mailul a fost trimis de bucatar:))
E puțin probabil ca unul dintre destinatari să folosească într-adevăr tot amarul ăla de adrese de mail. Chiar dacă le folosește, se pot marca „spam.”
Ori mai bine marchezi „Alila” ca spam >:)
Done that already.