fbpx

Facebook face o treabă mizerabilă cu Centrul de Ajutor

Prin 2015 scriam un articol în care explicam frumos oamenilor că nu ai un număr de telefon unde să suni la Facebook, singura variantă de a îi contacta e prin formulare, iar dacă ai o problemă cauți în Centrul de Ajutor. Într-un fel e normal, la 2,2 miliarde de utilizatori nici un callcenter nu ar face față, de aia nici Facebook nu se complică, poți avea fir direct la ei doar dacă ești un brand ce bagă de la câteva mii de euro în sus lunar în campanii. Totuși, cred că și serviciul lor de suport, articolele și formularele oferite pentru diferite probleme sunt mult prea complicate, și de multe ori nu rezolvă cu adevărat problemele oamenilor.

Lăsăm la o parte frustrările mele legate de faptul că mă caută noaptea oameni pe Messenger să îi ajut să își recupereze contul, deși am spus clar că nu sunt angajat la Facebook. Hai să spunem că jumătate din oamenii ăștia care se trezesc cu contul de Facebook spart sau furat sunt analfabeți tehnic, care nu au habar cum să își seteze opțiunile de securitate în cont sau cum să se protejeze în general pe internet. Pentru ei Internet=facebook, și nu îmi e milă de ei, mai ales dacă nu știu să scrie corect în limba română.

Totuși, mai ajung și la mine oameni ce știu cu ce se mănâncă internetul, Facebook, social media, știu ce e aia parolă bună, știu să se protejeze, dar tot se trezesc cu contul suspendat sau blocat sau raportat, și nu reușesc să rezolve singuri problema, și chiar dacă vreau să îi ajut uneori îmi prind și eu urechile în suportul Facebook, la cât de ciudat e gândit și cât de mult durează să primești un răspuns. Iar automatizarea aia cu blocarea automată de conturi pentru limbaj sau poze indecente e și mai tâmpită, te poți trezi că ai contul blocat pentru că ai urcat o poză cu un tablou în care apare un sân, ca idee, sau pentru că ai scris pe undeva jidan sau cioară, deși poate te refereai chiar la o cioară din aia de pe gard.

De asta zic că Facebook face o treabă mizerabilă când vine vorba de oferirea de suport utilizatorilor obișnuiți. Ai firmă și vrei să bagi bani în reclame pe Facebook? Nici o problemă, îți dăm tutoriale, centru dedicat de unde să înveți despre reclame, dacă bagi buget mare îți dăm și un indian care îți răspunde la telefoane, ba poate chiar și un englez.

Ești un amărât utilizator de Facebook, de pe urma căruia facem bani indirect dar care nu produce nimic concret, dar ai o problemă? Caută tu prin zeci de întrebări, formulare, caută pe Google, roagă-te de unii care știu cum funcționează Facebook, poate ai noroc. Dacă nu te descurci asta e, csf, ncsf.

Recomandă

Un comentariu

  1. daca eu vreau sa dezactvez un cont de facebook de facebook , al meu vali fieraru ce mi se cere atita politica , am un cont pe numele de fieraru vali ce este asa greu sa intelega politica facebookului

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *