Foarte faină ideea, și nu, nu e făcută de mine, ci de Laura Leonte. Cred că sloganul FanCourier se potrivește perfect pentru Durex, nu?
Logouri si sloganuri. Munca noastra cea de toate zilele. Am dat cu shuffle intre ele si a iesit cu funny. Un proiect prezentat de 2 creativi crescuti din pamant Dambovitean – Laura Leonte (Targoviste) si Eduard Cîrstea (Moroieni).
Acest proiect este un pamflet şi trebuie considerat ca atare. Nu dorim să aducem atingere valorilor si imaginii niciunui brand.
Vrem doar hăhă-ieli si like-uri.
RT @mariussescu: Când amesteci logourile și sloganurile brandurilor https://t.co/YbBwMtdS8p https://t.co/VJscGNRusB
Drăguț era dacă se amestecau în adevăratul sens al cuvântului sloganurile cu imaginile…
După aia nu prea mai avea sens.
Păi asta înseamnă creativitate… zic eu. Așa e drăguț, dar e slăbuț. Zic și eu, nu dau cu parul.
Pot sa scriu ca imi place ce este scris la Durex. :))
Atunci cînd „amesteci logourile şi sloganurile brandurilor” rezultă o zi obişnuită de lucru :
Te trezeşti,
Nokia, Colgate, Nescafe, Hochland, Orbit.
Renault, Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia.
McDonalds, Coca-Cola, Orbit.
Compaq, Epson, Nokia, Nokia, Nokia. Renault.
Tuborg.
Tuborg.
Tuborg-Tuborg-Tuborg-Tuborg.
Nokia… Nokia.
Durex.
Colgate.
Te culci.