fbpx

Vești bune pentru marketeri, newsletterele sunt iar pe val

Am alergat după rețelele sociale, ne-am lăsat prinși în mirajul like-urilor și al miilor de fani și followeri, iar acum ne dăm seama că toate astea devin încet încet inutile, deoarece oamenii s-au săturat de spam, retargetare, reclame agresive, vor informații utile. Anul ăsta văd că tot mai multe companii încep să se întoarcă la bătrânul newsletter pentru a comunica simplu și eficient cu clienții lor, folosind un canal 1 la 1. Evident, newsletterul clasic prin email e primul vizat, tot mai multe branduri te îndeamnă să te abonezi pentru a primi noutăți, dar și aplicațiile de mesagerie sunt folosite pentru newslettere în 2019, mai ales WhatsApp și Facebook Messenger.

Alex a scris aici cum se poate realiza și trimite un newsletter prin WhatsApp, regula de bază e să ai acordul destinatarilor și să trimiți știri utile la un anumit interval, nu spam zilnic cu Ochelari RayBan originali la 99 de lei. EuroNews oferă doritorilor de o lună newslettere prin WhatsApp și Messenger, și vă recomand un articol cu 8 reguli pentru un newsletter de succes prin WhatsApp. Rețineți, chestia asta cu newsletterele prinde dacă oferi informații utile, oamenii nu își dau numărul de telefon așa de ușor, nu vor încă reclame și în mesaje.

În plus, pe afară sunt tot mai populari boți de Messenger, multe branduri le folosesc pentru a ușura comunicarea cu clienții, atât pe partea de asistență vânzări cât și pentru a informa consumatorii, atunci când apar noutăți.

Și poate ni se pare că mergem iar spre automatizarea comunicării, dar eu cred că e o întoarcere la origini, se folosesc platforme noi dar scopul e același, să comunici direct cu clienții tăi, nu prin reclame.

Mie îmi convine, vouă?

Recomandă

3 Comentarii

  1. Man, eu ma dezabonez zilnic de la 2-3 astfel de chestii. Nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta ca sunt pe val ca mie mi se pare atat de invechita practica asta si chiar deranjanta. Iar faza cu newsletterul pe whatsapp sau messenger e doar un trend de moment in opinia mea. E la fel de enervant ca si celalalt. Deja ma gandesc sa ma dezabonez de la cel al lui Negrea si dupa cum ai vazut si el a scazut frecventa de trimitere probabil pentru ca devenise annoying.

    • Eu mă refer la newslettere utile, nu cele cu produsul X la reducere doar azi, cumpără acum. Cred că cel mai mult au de câștigat brandurile care investesc și în crearea de conținut original sau se asociază cu creatorii. Personal anul ăsta mă informez mai mult din NL decât din rețelele sociale.
      Da, newsletterul pe WhatsApp e doar un trend, de fapt o soluție la problema newsletterelor prin email ce intră în spam, că mesajele sigur le primești pe telefon. Momentan e prea complicat să comunici astfel dacă ai mii de abonați de exemplu, dar s-ar putea să apară servicii dedicate pe zona asta.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *