In Polonia agenția Leo Burnett a creat pentru promovarea Jeep un joc pentru smartphone-uri, bazat pe geolocalizare. Practic concurenții trebuiau să ajungă în diferite locații din păduri, munți, peșteri sau lacuri pentru a câștiga premiile oferite de Jeep. Cel care a bifat cele mai multe locații de pe harta jocului a câștigat un Jeep Grand Cherokee. O idee bună pentru a scoate tinerii din fața calculatoarelor și a îi motiva să descopere natura.
Cifre? Peste 2000 de jucători activi, creșterea traficului pe site-ul Jeep cu 250.000 și a numărului de fani pe pagina de Facebook cu 800%, pe lângă multă publicitate gratuită pentru brand.
Cred că lui Doru i-ar fi plăcut să participe la jocul ăsta. Vouă cum vi se pare ideea?
Jocul in sine este frumos, nu am nici un dubiu in privinta asta deoarece joc si eu. 🙂
As fi fost curios sa stiu cum l-au implementat mai in detaliu.
Tehnologia folosită nu o știu, dar e o combinație între localizarea prin GPS, plasarea unor puncte de verificare pe hartă și colectarea unor premii când ajungeai în acel loc cu smartphone-ul.
Îi spune geocaching şi a ajuns, de cîţiva ani, şi în Europa. Încă un trend folosit în promovare care prinde. În România: http://goo.gl/ttDdg .