fbpx

Nu o altă reclamă plictisitoare de recrutare

Pe vremuri Fiverr era cunoscută ca platforma de freelancing cu tot felul de joburi dubioase legate de online, acolo mergeau cei care voiau sa își cumpere fani pentru pagina de Facebook, vizualizări pe Youtube sau followers pe Instagram. Între timp s-au profesionalizat, au atras și freelanceri serioși pentru tot ce ține de internet, de la design până la programare și marketing online și ultima reclamă de recrutare e chiar ok, am văzut-o în newsletterul Hacking Work.

Chestia nu e că fac mișto de toate clișeele pe care le vedem prin reclamele de angajare, cu angajați fericiți că sunt la birou și stau cu orele prin ședințe inutile, cu limbaj de lemn, dar scot în evidență ceva și mai important – în 2022 dacă ești bun în ceea ce faci poți lucra de oriunde, pentru oricine.

Asta ar trebui să dea de gândit unor companii care insistă să își aducă angajații la birou zilnic, chiar și acolo unde nu e nevoie. Angajații buni în ceea ce fac vor pleca, dacă au o ofertă mai bună de la o firmă ce nu șine morțis să îi vadă legați de scaune. Și din ce văd în jur oamenii sunt dispuși să meargă și la birou din când în când, dar nu zilnic, ci 2 sau 3 zile din 5, maxim.

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *