E 2016 și tot mai crezi că trebuie să fii pe TOATE rețelele sociale ca să vinzi?

Am scris de mai multe ori pe blog că pentru un brand nu se justifică prezența pe toate rețelele sociale care apar, doar pentru că sunt la modă acum. Mai ales când timpul e prețios, trebuie să te focusezi pe acele rețele sociale care sunt folosite cu predilecție de clienții tăi, rețelele care te pot ajuta să generezi vânzări cât mai rapid.

De ce ai activa pe Google+, când toată lumea știe că e o rețea părăsită? De ce ai urca poze pe Pinterest, dacă tu vinzi chestii pentru bărbați? De ce ai încerca să pari cool pe Snapchat, dacă publicul tău țintă este în intervalul 30-45 de ani? De ce ai posta poze pe Instagram, dacă nu ai un fotograf bun care să le facă? Și azi avem niște grafice ajutătoare.

1 la mână, cele mai folosite rețele sociale la nivel mondial. Dacă vizați un public larg evident că veți merge pe rețelele populare, dacă vindeți ceva de nișă căutați platforma care se pupă cu audiența voastră:

2016_Social_Media_Marketing_Platform_Chart

Doi la mână, cum să alegeți platforma potrivită pentru a vă crește vânzările:

160607-the-perfect-social-platform-for-your-business-infographic-preview

Concluzia e simplă, nu mai alergați după toți iepurii, că nu veți prinde niciunul. Încercați să fiți activi pe 1-2 rețele sociale unde aveți ROI bun. Și spor la conversii! 🙂

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

3
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Cătălin Baciu
Vizitator

Scuza-ma, dar intre “a fi prezent” si “a te implica” e o distanta incredibil de mare 🙂

Marius Sescu
Vizitator

Păi unii se implică pasiv. 😀

Cătălin Baciu
Vizitator

Prezenta se justifica. Implicarea – nu. 😉