fbpx

A trecut și moda cu influencerii

Eu am un obicei, consider că un trend e pe cale să expire când oricine se autoproclamă expert în domeniul respectiv. De exemplu acum cred că a cam trecut moda cu influencerii, am ajuns să văd pe Instagram reclame la cursuri și cărți despre cum să devii influencer, de la oameni ce au maxim câteva mii de urmăritori.

Sunt și vedete online ce livrează bine de tot în campanii, dar și mulți fakeri, plus că e destul de ușor să te autoproclami influencer, dacă ai niște bani de investit și o agenție care să te ajute. E mai greu când trebuie să livrezi rezultate măsurabile, de asta influencerii de carton îți vând InstaStories, nu trafic sau conversii.

Faza e asta, rar o să vedeți un influencer ce livrează în campanii și generează vânzări pentru brandurile cu care colaborează, coborându-se la nivelul în care încearcă să te prostească ca să îi cumperi cartea, cursul sau să participi la un workshop plătit unde el te va învăța tot ce știe.

În schimb oamenii care pretind că sunt influenceri practică asta intens, încearcă să îți vândă un know-how pe care nici ei nu îl au, că altfel ar face foamea.

În rest lucrurile se filtrează, în câțiva ani rămân doar oamenii care livrează, cum a fost și cu bloggerii, restul își vor face tricouri pe care e scris ce zicea Daniel: Poor and Famous!

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *