Doar o idee scurtă, că discut cu mulți oameni ce au diverse afaceri și au impresia că se pot ocupa ei de promovare, cu butonașul magic de Boost Post. Facebook a făcut o chestie foarte utilă pentru creșterea veniturilor prin introducerea acelui buton pe pagini, în sensul că oricine poate acum să promoveze un mesaj, și are impresia că treaba funcționează, curg like-urile și comentariile. În realitate nu e așa, Boost Post ajută doar la creșterea stimei de sine.
Faza e în felul următor, butonul a fost introdus pentru a ajuta proprietarii de pagini să ajungă la audiența lor, pe bani, după ce impactul organic al mesajelor postate a tot scăzut, până a ajuns aproape de zero. Cu un simplu buton și niște opțiuni de targetare simple Facebook scoate probabil miliarde de euro. Dacă vrei doar like-uri, comentarii, reach, share-uri e ok, presupunând că nu îți pasă prea mult de cine vede mesajul tău sau câți oameni cumpără ori te contactează.
Totuși, dacă vrei să vinzi produse sau servicii, să generezi trafic către un site sau un magazin online, să obții lead-uri, conversii, să optimizezi costurile de promovare, toate astea nu le faci cu Boost Post, ci făcând campanii bine gândite din Facebook Ads Manager.
Și aici ai trei variante: înveți să îl folosești singur testând și pierzând bani până te prinzi ce funcționează și ce nu, sau plătești pentru cursuri ce îți explică noțiunile de bază legate de marketingul online și social media, sau lucrezi cu o agenție ori un consultant care știe cum să seteze corect campaniile și să le optimizeze.
Important e să înțelegeți că Boost Post nu e un buton magic ce îți garantează vânzări sau clienți, ci doar o metodă creată de Facebook pentru a lua bani mai ușor de la cei care nu știu să creeze și nu au răbdare să seteze cap coadă o campanie de marketing.
Acum mâna sus cine folosește Boost Post. 🙂
Este bine de stiut, multumesc pentru informatie.
[…] în ultimul rând, revin și la discuția despre Boost Post, butonul magic pe care Facebook l-a inventat pentru a scoate banii mai ușor din buzunarele […]
[…] că se poate descurca singur, că nu e mare lucru să arunci niște poze pe Facebook, să dai un Boost Post sau să pui un text pe […]
[…] Știu că soluția cea mai simplă pe termen scurt e să bagi bani în reclame pe Facebook, Instagram, Google sau Youtube. Poți începe cu bugete mici, poți crește dacă ai rezultate, și teoretic oricine poate să seteze niște reclame, adesea fără rezultate. […]
[…] Ai aici un articol care îți explică în detaliu de ce nu ar trebui să folosești Boost Post, dacă vrei să obții rezultate bune pe Facebook. […]