fbpx

Ce marketer, ce brand manager, ce CMO (chief marketing officer). Vrei bani? Fa-te PR-ist la stat sau la o companie detinuta de stat. De ce? De aia. Munca e lejera, timpul trece, rezultate nu ti se cer, dar si banii cand vin la sfarsit de luna…

La Radiocom de exemplu, un specialist în relaţii publice are un salariu net de 10.913 lei. Grea misie de PR la Societatea Naţională de Radiocomunicaţii, un personaj ca şi inexistent dacă e să ne luam după activitatea de comunicare pe care o dirijează. Dar probabil că meritele PRistului sunt glorioase, de vreme ce un director câştigă 9.691 lei. Un director mai “mic”, e adevărat, pentru că există şi directori mai “mari” cu salarii de peste 13-15.000 lei. Privind la tabele, media salariilor este lejer peste 3500 de lei. O femeie de serviciu câştigă peste 2300 de lei in timp ce un (priceput) lăcătuş mecanic este plătit cu peste 3000 lei.

Inteleg ca e criza si trebuie facute taieri, dar cred ca taierile ar trebui facute intai de unde este prea mult. Mai multe detalii despre salariile nesimtite in Jurnalul
.

Ca o curiozitate, cam cat credeti voi ca castiga un PR-ist bun care lucreaza in mediul privat? Doar asa, de dragul comparatiei.

2 Comentarii

  1. De ce crezi ca se da mita pentru ocuparea posturilor? Sau mai rau, se intra pe relatii. Pentru un salariu de 1500-2000 ron? Nu cred. Asa merge treaba in Romania. Tot ei sunt suparati ca pierd 25% din salarii

  2. De cand ma bate Etienne la cap sa intru in mediul bugetar si eu nimic … ma lupt cu managerii din companiile private 🙂 Sincer, as vrea sa vad nu numai o fisa a postului a unui Specialist PR din sectorul public, dar si un raport de activitati zilnice macar pe o saptamana.

Lasă un comentariu