Când era nebunia cu GDPR-ul scriam că noile prevederi vor îngreuna comunicarea personalizată între branduri și consumatori, iar Facebook și Google vor face mai mulți bani. Între timp deja lucrurile devin evidente, agențiilor digitale le este tot mai greu să monitorizeze eficiența campaniilor deoarece Google nu mai oferă așa de multe informații prin Analytics …pentru că GDPR. Și ca idee, în 2017 61% din veniturile obținute din publicitatea online au mers către Google și Facebook, iar procentajul va crește. Dar asta nu e totul.
Din Statista
Google și Facebook nu doar că vor să controleze piața de publicitate online, unde stau oricum foarte bine, mai nou Facebook se bagă și pe felia agențiilor de influenceri, care și ea a prins bine la branduri, deși nu e totul roz.
Acum câteva zile s-a lansat oficial Brand Collabs Manager, o platformă prin care brandurile pot căuta mai ușor creatorii de conținut (influencerii) pentru a colabora cu ei. Momentan platforma e doar pentru Statele Unite, dar înțelegeți deja unde se va ajunge, când brandurile pot filtra ușor vedetele online cu care să colaboreze, pe nișe, tip de conținut etc, agențiile de social media/influenceri deja sunt date la o parte, sau trebuie să vină cu mult în plus pentru clienții ca să rămână relevante.
Vorba aia, oricine poate da un Boost Post pe Facebook, ce e așa de greu să faci clic pentru a selecta două vedete cu care să lucrezi…
Ce înseamnă toate astea pentru brandurile mici?
În primul rând că e tot mai greu să ajungi la clienți dacă nu ai buget de promovare, reach-ul organic deja e o poveste frumoasă de spus noaptea la culcare șefilor de către social media manageri.
În al doilea rând, acum mai mult ca niciodată e important pentru firme să investească în platformele proprii și conținutul de pe ele: site pus la punct, blog actualizat, magazin online rapid, aplicații de mobil, newsletter cu informații interesante, orice canal ce permite comunicarea directă cu clienții trebuie îngrijit. Ce spuneam încă din 2013, nu băgați bani în spații închiriate. Rezultatele nu se văd din prima zi, dar se simt la bugetul de marketing pe termen lung.
Salutare , am un Amic bun care are un cont de Facebook si nu mai poate intra pe Pagina , are adresa de mail valida , poate schimba parola ( Chiar a schimbato de cateva ori ) dar ai apare mesajul Pentru confirmarea identitatăţii, vom trimite prin SMS un cod de confirmare la numărul tău de telefon. Numar pe care nu il mai are ca a renuntat acum 3 luni la acest numar , Ce este de facut concret , doar tu ma poti ajuta cu un sfat bun , Multumesc mult de tot .
Dacă poate sa schimbe numărul din Setări. https://m.facebook.com/help/124895950923762?helpref=faq_content