fbpx

Cum mai stăm cu marketingul în 2024, de la Hubspot

Hubspot a lansat State of the marketing report pe 2024, cu tendințele din domeniu, ce s-a schimbat și ce zic marketerii că va prinde în 2024. Pe scurt, ritmul transformărilor e tot mai intens, în ultimii 3 ani au fost foarte multe schimbări, și cine ignoră inteligența artificială și automatizările va avea de suferit.

  • Marketerii încă obțin rezultate bune prin optimizare site/blog/SEO, content marketing și email marketing, dar nici clipurile scurte nu sunt de ignorat (gândiți-vă la reels).
  • Social media nu mai e doar despre socializare, utilizatorii folosesc platformele și pentru a căuta informații de la alți utilizatori. Facebook, Instagram, YouTube și TikTok oferă cel mai bun randament al conversiilor.
  • Colaborările cu influenceri trebuie să fie autentice pentru a ajuta brandurile să crească. 47% dintre marketeri sunt mulțumiți de colaborările cu microinfluenceri.
  • Marketingul prin conținut funcționează dacă ajuți utilizatorii – In an increasingly competitive search environment, your content strategy must start with what users need. Lucrurile se vor complica și mai mult pe măsură ce articolele scrise de AI devin mai bune, momentan încă se vede că sunt scrise de roboți.
  • AI ajută marketerii să economisească timp, pe care îl pot aloca pentru munca creativă.
  • Viitorul e al marketingului cu față umană, dar în spate va fi și AI-ul.
  • Nici optimizarea pentru Google nu mai e la fel de simplă, deoarece oamenii încep să folosească chatbots pentru a găsi ce au nevoie. 55% of businesses predict that by 2024, most people will turn to chatbots over search engines for answers.
  • Cum rezolvăm problema cookies, care vor fi tot mai greu de plasat în browser? Prin email marketing – The answer is in the inbox. Email is the perfect place to since most data them, you can build consent and insights into your marketing and break your reliance on third-party data.

Mai jos raportul complet.

Recomandă

2 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *