Mihaela, după 2 luni de #Limitless

Programele de remodelare corporală sau cum vreți să le spuneți voi sunt la modă acum.  Unele pentru că sunt intens mediatizate, altele pentru că sunt gândite corect, abordează toate aspectele (minte, corp și suflet), nu doar ideea de a slăbi, ci de a te transforma. După ce am tras eu tare la Limitless timp de 3 luni s-a apucat și Mihaela, când a văzut ce bine funcționează, și acum revine cu un update după 2 luni.

Și iată că după două luni de #limitless și de mâncat cât de cât corect, revin cu un update.

Voi începe cu măsurătorile de această lună: cântarul arată cu aproape 6 kilograme mai puțin și am reușit să scap de colacul de salvare ce îl aveam în jurul taliei. Față de prima lună procentul de grăsime a scăzut și a crescut procentul de mușchi din organism.

masuratori-mihaela

Acum am ajuns la 27,8% grăsime, și dacă e să fac un calcul, în momentul de față aș avea 17.65 kg de grăsime în organism. Sfântul google zice că procentajul normal de grăsime al femeilor între 20 și 39 de ani ar trebui să se încadreze între 21% și 30%, deci sunt în grafic.

În centimetri am scăzut cel mai bine și de altfel este cel mai vizibil: 8,5 cm în talie, 2 cm la brat și 3,5 cm la coapse. Am scăzut deja un număr la pantaloni (yey în sfârșit am trecut de la marimea 40 la 38). Fain, nu?

Mă simt din ce în ce mai vioaie, și de ce să nu recunosc, mă simt foarte bine atunci când mă întâlnesc cu persoane care îmi spun că nu pot crede că în atât de puțin timp am slăbit atât de mult. Am învățat să mă bucur de toate complimentele ce le primesc și chiar mă incântă să povestesc de tot ceea ce înseamnă #limitless.

Cu riscul de a mă repeta, limitless este un program complex de sport și nu se limitează doar la cele 2 ore de antrenament ce le facem pe săptămană, ci include și nutriție, educație wellness,  motivație.

Toate exercițiile limitless se fac folosind propria greutate, am folosit gantere de greutăti mici pentru mâini doar de câteva ori. Poate cei mai mulți dintre voi nu cred când aud că la Limitless, într-o oră, poți arde până la 700 de calorii (dacă nu or fi chiar mai multe).

Ei bine, principiul din spatele exercițiilor e să faci efort intens pe perioade scurte de timp (ex 50 de secunde lucrezi intens, 10 secunde pauză), iar ideea de bază e – repetări cât mai corecte, chiar dacă sunt puține; degeaba te grăbești, riști să lucrezi prost și nu vei vedea nici rezultate. Fiecare antrenament vine cu alte exerciții, pentru ca organismul să nu se obișnuiască și nici tu să nu te plictisești.

Zilele trecute o colegă mă apostrofa “lasă-mă tu că eu nu pot mânca numai semințe și iarbă”, ei bine îmi pare rău să vă dezamăgesc: NU, meniul limitless nu are doar semințe și salată, are pește, carne, ouă, salate, legume, fructe, în principiu cam tot ceea ce organismul are nevoie pentru a fi sănătos.

Aceste meniuri nu sunt făcute după ureche, ci sunt făcute de un nutriționist, după ce completezi un chestionar în care ți se cer câteva detalii cu privire la ce mănânci în general, ce mai ai prin casa și chiar ce accesorii ai prin bucatarie. Iată mai jos câteva farfurii cu o parte din mesele mele. Imposibil să nu vă facă cu ochiul.

Concluzia!?! Daca iti doresti cu adevarat si te implici atat la orele de limitless, cât și la gătit în bucătărie este imposibil să nu ai rezultate. Depinde doar de tine sa schimbi ceva!

fb_img_1477590847477

Înscrierile pentru Bacău se fac la bacău@iamlimitless.ro sau 0743044471Know Limits Studio. În editia de noiembrie locurile sunt ocupate, însă la ediția din decembrie încă mai sunt locuri. Găsiți mai multe detalii și noutăți și pe pagina de Facebook Limitless.

PS: Să vedem dacă reușesc să ajung la 60 de kg la finalul acestei ediții… 🙂

Recomandă prietenilor!



1
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Alexandra Bohan
Vizitator

Mâncarea arată foarte, foarte bine. Like!