#Limitless – varianta Mihaelei

Ocazie cu care mi-am lăsat soția la butoane – Cum bine știți majoritatea dintre voi, Marius a fost 3 luni la Limitless, a povestit în diverse ocazii pe blog. Deasemenea rezultatele au fost foarte bune, cum spune chiar el aici. Ei bine mi-a ajuns și mie rândul. 🙂

Ce a scris Marius:

Limitless este un program de remodelare corporală, dar nu se limitează doar la cele 2 ore de antrenament pe săptămană ci include și nutriție, educație Wellness și mai ales Motivație, deci un program complex de sport.

Înainte de începerea programului trebuie să completezi un chestionar online în care ești intrebat de preferințele culinare și obiceiurile alimentare, apoi mergi la măsuratori și primești un plan alimentar cu 3 mese și 2 gustări. Dar nu-ți fă probleme, ți se oferă și o listă de înlocuitori, astfel că mai poți varia meniul de la o săptămână la alta. Cred că mie cel mai greu mi-a fost să mă acomodez cu ideea de a nu mai mânca o pizza, sau un strudel, sau o amandină… Nooo serios …cine se poate abține de la o amandină?

Cu toate astea am trecut peste aceste pofte și uite că dupa 14 zile în care am urmat regimul și am fost la 5 antrenamente, am scăzut deja 1,9 kg. Mult, puțin, nu știu… e destul cât să schimb gaura la curea și să îmi simt abdomentul o idée mai ferm.

Am început cu o săptămană întârziere programul (vacanță csf n-ai csf) și cum s-ar zice am intrat direct în pâine. Prima parte a orei a fost ok și mă gândeam hai ca merge, ce se plangea Marius atâta, însă spre final mi-am dat seama ca nu e glumă și că abia îmi mai pot mișca picioarele. Nu are rost să vă mai zic că imi venea să îl sun pe Marius să vină să mă ia că nu mă credeam în stare nici să conduc mașina.

Deși eu nu sunt tocmai străină de sport (până în decembrie am făcut Kangoo Jumps timp de 1 an și 9 luni și îmi place să ies cu bicicleta, când vremea permite) pot să vă spun, fără să exagerez deloc, intensitatea exercițiilor nu se compară cu nimic. Ce mers cu bicicleta pe coclauri 30 km, minciună tată! Antrenamentul Limitless este mult mai intens, am avut febra musculară vreo 4 zile.

Acum am terminat deja a 2 a săptămână și deși simt greutatea exercițiilor în timpul orei, nu mai am febră musculară 3 zile după si simt ca mi-a crescut si rezistența.

Pe Iulian și Dani, antrenorii din Bacău, i-am cunoscut prin iulie când au făcut o ieșire pe Ceahlău și încă de pe atunci am sesizat că reușesc să te motiveze foarte bine, deși tu simți și știi sigur că nu mai poți, numai când auzi că zic: “Hai Mihaela, încă 5 secunde”, parcă îți vine și ție să crezi și te ridici și uite că tu chiar mai poți 5 secunde.

Bravo baieți la capitolul motivație vreau să vă aplud, jos pălăria!

Acum că v-am explicat cum stă treaba cu antrenamentele, să vă explic ce mi-a dat mie cele mai multe bătăi de cap… MENIUL. Eu n-am fost niciodată suficient de motivată să țin o dietă, adică să mănânc ce îmi spune altcineva ca să slăbesc. Începeam, reușeam să țin 2 3 zile ca mai apoi singură să îmi fur căciula și să trișez. Treburile alea cu “o zi mănânci orez, o zi legume, apoi carne” niciodată nu au ținut la mine.

Însă cu meniul primit am reușit să mă acomodez rapid și îmi place că dacă ai tot ce ai nevoie pentru a găti (wok, grill și blender) in jumătate de ora deja mă așez la masă. Da, trebuie să gătești mult, însă am învățat că atunci când îmi gătesc cina să îmi pregătesc în paralel și prânzul pentru a 2 a zi. Dacă pot eu, cu un job de la 9 la 18, cu 2 copii mici si antrenamente, cu siguranță puteți și voi!

Așa ca hai la #Limitless, mai multe detalii și noutăți sunt pe pagina lor de Facebook! Nu lăsa pe mâine ce poți face azi!



1 Comentariu

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: