fbpx

Funcționează reclamele pe LinkedIn?

Mi-am amintit că deși LinkedIn nu e folosit intens și la noi, din când în când mai avem clienți care ne întreabă și asta: Nu ar trebui să ne promovăm și aici, poate vindem produsele sau serviciile noastre? O să vă scutesc de căutări, dacă vindeți chestii ieftine către consumatorii finali răspunsul e simplu: NU.

De ce? În primul rând pentru că oamenii nu stau pe LinkedIn pentru a căuta informații despre produse pe care vor să le cumpere, cum fac pe Google, nu frunzăresc rețeaua pentru a se distra, ca pe Facebook, de obicei intră pentru networking, pentru recrutare, pentru a căuta informații despre oameni pe care i-au cunoscut în mediul profesional.

În al doilea rând, reclamele pe LinkedIn costă mult, e ceva normal să plătești câțiva euro pe un singur clic, și dacă nu știi cum să le targetezi arunci banii pe fereastră.

Da, există și excepții. LinkedIn poate fi util în campaniil, dar doar dacă vinzi produse sau servicii scumpe către alte afaceri (B2B) sau cauți să recrutezi oameni greu de găsit, deși și aici e important cum alegi publicul țintă. Cu alte cuvinte, dacă vinzi de mii de euro către un singur client îți permiți să investești sute de euro într-o campanie, altfel…

În rest nu vă bateți capul cu reclame pe LinkedIn, Facebook e cel mai ok pentru a ajunge ieftin la câți mai mulți oameni, iar Google Adwords merge de minune dacă știi ce caută oamenii cărora vrei să le vinzi chestii.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *